Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma | Új hozzászólás |

Neked is tetszik a BMW S1000RR ?
igen 77%  77%  [ 10 ]
nem 23%  23%  [ 3 ]
az ellen nem véd 0%  0%  [ 0 ]
Szavazatok száma : 13
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.04.26. 21:06 
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.30. 22:03
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás Maci [2015.05.30. 10:05] részére:
Igen hamar :laught:
De én egy kicsit gyorsabb voltam (h5)
Azért köszi.
(de az enyém még egy darabban van) remélem

_________________
Albérletben élek, Gixxerrel járok, nincs macskám, és ne legyek kemény ?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.30. 11:12 
a Mester Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.18. 14:25
Hozzászólások: 265
a két féket nem lehet összehasonlítani, a k4 egy marokerősítő, a k5 meg egy precíz műszer

2. azt hazudta valaki, hogy több levegő jut oda, ha az a rugós lap nincs ott, bár az rbf660 fékolaj még soha nem melegedett el nekem...

hozzászólás gixxergabi [2010.05.14. 13:33] részére:
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.30. 11:05 
a Mester Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.18. 14:25
Hozzászólások: 265
IGEN! :)

Elég hamar válaszoltam, ugye? :)
Hozzászólás cseka [2011.02.03. 17:12] részére:
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.02.03. 17:12 
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.30. 22:03
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás Maci [2011.02.03. 10:15] részére:

Erre a hegesztésre gondoltál csak az alsó részén?
Mert ha igen akkor csinnyán kell bánni az egykeróval!
Ja és ez típushiba ezeknél?

_________________
Albérletben élek, Gixxerrel járok, nincs macskám, és ne legyek kemény ?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.02.03. 11:15 
a Mester Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.18. 14:25
Hozzászólások: 265
Hozzászólás cseka [2011.02.02. 22:01] részére: elől, alul a hegesztésnél, ahol az öntött villanyak a vázhoz kapcsolódik
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.02.02. 22:01 
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.30. 22:03
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Bp
Maci!
Most ahogy olvasom a régi írásodat nekem is k2 750 van, és az érdekelne hol repedt el a váz?
Melyik része volt?

_________________
Albérletben élek, Gixxerrel járok, nincs macskám, és ne legyek kemény ?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.02.01. 10:20 
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.08. 15:40
Hozzászólások: 6716
Tartózkodási hely: Baranya
Hozzászólás Maci [2011.02.01. 00:54] részére:

Kitartást és türelmet... (h5)
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.02.01. 00:54 
a Mester Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.18. 14:25
Hozzászólások: 265
Szó sincs róla, csak rengeteg egyéb projektem van...

pl egy ilyet építek:
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs276.snc6/180438_195910760423331_100000132261186_786453_1887462_n.jpg


Ne nevessetek ki, de még csak 1 órája kezdtem bele, itt tartok:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs898.ash1/180597_195894587091615_100000132261186_786320_722691_n.jpg
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.05.31. 00:57 
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.05. 22:42
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Balaton
Hozzászólás gixxergabi [2010.05.14. 13:33] részére:

Maci eltűnt.... Elbéemvézett.... 8_) :D

_________________
"The Ancestor which one created a School in 1985"
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 13:33 
Műszaki Tanácsadó, Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.01. 17:26
Hozzászólások: 3757
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás Maci [2010.05.14. 12:53] részére:

ez a 2 változtatás érdekelne:

"előre tettem rá radiális féket K5-ről
fékbetét rugók kiszedve"

az elsőt értem miért, inkább az érezhető változásra vagyok kíváncsi... (sajnos nekem is kéne)
a 2dikat viszont nem értem, csak sejtem....

hja és tessék képeket is feltölteni ;)

_________________
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 12:53 
a Mester Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.18. 14:25
Hozzászólások: 265
Asszem most már nevezhetem örök darabnak, 2004-ben vettem újonan, 2 szezont pályáztam vele, 1 szezont streetfightereztem, utána utcaivagánykodtam, tavaly pedig visszaépítettem a 800km-t futott gyári idomjaival, most elvileg csillivilli, bár tavaly elszakadt a lánc és a farokidom karcos lett.
Amikor utcán használom, igyekszem a kerekeit felváltva az aszfalton tartani...

Ez a forma sose tetszett, előtte K2 750-esem volt, de elrepedt a váza, és erre cseréltem. Nem bántam meg, mert talán ez az egyetlen gixer aminek nincs típushibája. Már rég lecseréltem volna újabbra, de sajnos a k5-k6 széria kissebb lett, és nekem kényelmetlen az 1,9m magasságomhoz, a k7-k8 pedig nagyon túrás lett szerintem, a K9-K10-se jött be sőt már az áruláson gondolkozom egy BMW s1000rr a kiszemelt könnyebb is mint a gixer meg erősebb is, és egyébként is BMW-buzi vagyok autó téren, szóval megpecsételődött a sorsa...

Amiket alakítottam rajta:
versenyidom
fixlábtartó
lánckerék 16/45 (a gyári 17/42)
előre tettem rá radiális féket K5-ről
előre-hátra fémfékcső,
fékbetét rugók kiszedve
hátsófékpedál nagyrugó szintén kiszedve
környezetvédelmi tiltás is ki
exup szelep ki
kmóra 299 tiltás ki
K&N airfilter
yoshimura csipa'tuning
púpos plexi
LSL bukógomba
leovince titán dob rövidre vágva (Balu exhaust)

Videóim:
száraz úton: http://www.youtube.com/watch?v=NeIXxCMUzQw
terepen esőben: http://www.youtube.com/watch?v=vTHZcWPDHCY
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás |

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron