Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma | Új hozzászólás | Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 166  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 08:47 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Egy raktár, tele eladatlan Petronasszal - kémsztori következik:

A maláj nemzeti büszkeség szimbóluma és az elmúlt évtized legnagyobb fiaskója egyben. Jó szimatú újságírók hatvan bebalzsamozott FP1-et leltek a ködös Albionban.

a sztori itt folytatódik:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 08:41 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Két konkurens egybeoltva: Icon Kawazuki

A népszerű amerikai motoros ruházati termékeket forgalmazó Icon márka nem éppen motorkészítéssel vált híressé, viszont időről időre előrukkolnak egy saját építésű motorral, amely felpörgeti a motoros társadalom szívverését.

a cikk itt folytatódik:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 08:27 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Az Aprilia RSV4-eket és Factorykat hív vissza világszerte

Nemcsak autós berkekben, motoroknál is előfordulhat, hogy egyes szériákat vissza kell hívnia a gyártóknak. Amellett, hogy komoly presztízs veszteség lehet a gyakori visszahívás, anyagilag is megterhelő lehet a cégek számára, de ez még sincs arányban az esetleges balesetek miatt bekövetkezett perköltségekkel és az ezzel járó média hadjárattal. Az Aprilia szeretné megelőzni a problémát egy rossz hajtókar csapágy miatt, melyet a gyárban már észleltek, így az új RSV 4, RSV4-R és egyes Factory változatait világszerte visszahívják és kicserélik a hibásnak vélt alkatrészt.

infó:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 10:21 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
A villám energiája hajtja majd a Yogot..?

Sok érdekességet terveztek már fantáziadús dizájnerek. Íme egy újabb csoda: a Yog, amelyet a tervek szerint a villám energiája fog mozgatni, azaz a tisztán elektromos energiával mozgatott járművet ugyanis a villámlás elve hozza mozgásba elektromos kisülés elvén...

a cikk itt folytatódik:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 10:14 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Retró Mustang Amerikából

Ez kell Amerikának...? :heee:

infó:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 10:12 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
beszélgetés Erik Buellel

„Természetesen nem értettem egyet a Harley döntésével, de amit már kimondtak, azon kár siránkozni. Elképzeléseik szerint egy ilyen pénzügyi helyzetben visszafelé kell menekülni, a megszokott irányba hátrálni, hiszen azok a biztos alapok. Képtelen voltam meggyőzni őket ennek ellenkezőjéről, főleg, mivel tisztán látták, hogy a sportmotor ágazat még az ő iparuknál is nagyobb bajban volt. Inkább kizárólag a saját portájukra vigyáznak, kizárólag a cruiser-piacra fókuszálnak. Ebben a döntésben nem értek egyet velük, ezt elmondtam már többször is, de a vezetőség döntött, nem tehettem ellene semmit.”

a cikk itt folytatódik:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.10. 10:00 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Szériagyártásra szánt üzemanyagcellás robogók

London szívében került sor az Intelligent Energy (IE) és a Suzuki közös bemutatójára, melynek tárgya a Burgman Fuel Cell nevű modell volt. Az első, majdnem szériagyártásra érett üzemanyagcellás Suzuki-robogó elődjét már a 2007-es tokiói motorkiállításon megcsodálhatta a közönség Crosscage néven, a tavalyi esztendőben pedig, ugyancsak a japán expó után felerősödni tetszettek azok a hangok, melyek szerint készen áll a modell a nagy támadásra. A Burgmanba az angol IE legutolsó generációs üzemanyagcellái kerültek. A központi "hidrogénhenger" egyszeri feltöltésével mintegy 350 km-es autonómiát biztosíthatunk robogónknak, azaz semmivel sem kell többször utántölteni, mintha benzinből tolnánk egy telitankot. "Ezt a technológiát a való világnak tervezzük..." nyilatkozták a tervezők, ami szerintem, ezúttal mindent elmond...

infó:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.08. 08:47 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
tervező asztalon a BMW S 1000 RS

A legújabb Bezzi-alkotás az új bajor superbike lecsupaszított változata, aminek az S 1000 RS nevet adta a művész úr. Összetesszük a kezünket, hogy odaát Münchenben, a BMW-torony tetején ülő döntéshozók is ismerjék és kövessék Oberdan Bezzi munkásságát, hogy lássák meg benne a fantáziát, és igenis dobják le S 1000 RR-jükről az idomokat, hogy a naked-rajongók is örülhessenek ennek az újdonságnak

infó:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.06. 11:33 
Hozzászólás jelentése
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.08. 15:40
Hozzászólások: 6716
Tartózkodási hely: Baranya
Pálesz írta:
FeFe*ST írta:
Birom az ilyen régi vs. új írásokat, nagyon jó kis teszt lett! (h5) És baromira egyet értek a szerzővel. :D

Én elég sokat mentem ezzel a 900rr-rel. Még a színe is ez, /ez a legszebbb szín/
Na mindegy, szóval egy kicsit lehúzza a régit, de igazságszerint ez egy nagyon jó motor. Alul valami iszinyat erő van benn, és a gázreakciója is jobb mint egy injektorosé. Itt nem kell visszaváltani, 6.-ba kis fordulaton is úgy megindul mint a szemét.
És tegyük hozzá, hogy ez a motor az egyik legtartósabb amit valaha legyártottak. Amivel szoktam menni, már 100e körül jár, és szinte szalon állapotó. Ugy vigyáznak rá mint a hímetojásra, soha semmi baja nem volt. Rendesen szervizelték, egyedül vezérműlánc lett rajt cserélve bőven 70 felett, pedig még as sem volt esedékes.
Szóval csak annyit, h megnézem én ezeket a modern ezreseket, hol mennek el mindenféle, rákültés nélkül 100000+ km-eket.

Egyik Havernak is ilyen van, 30valahányezret mutat az óra, de még semmit nem kellett ráköltenie! 8)
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.04. 08:54 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Itt a 2010-es MV Agusta 1090 Brutale

Az MV-ket körülvevő egyedi légkör nem csupán a Motor árában mérhető, hanem a gyártő részéről apróbb figyelmességekben is...

pölö:


tovább a képekre:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.04. 08:47 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Kukába a sztenderrel!

Természetes, hogy Amerikából származik az újítás, amely feleslegessé teszi a támasz alkalmazását a parkolás során.

a cikk itt folytatódik:


a videó + itt nézhető:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.04. 08:44 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
A fotókromatikus elven működő sisakrostély

Raleri, a kis olasz cég a napszemüveget helyettesítő megoldások frontján minden szegmensben próbálkozik, az LCDrive után itt egy jóval olcsóbb, hasonló célú termékük. Bár a kémiai reakció sokkal lassabb, mint az LCDrive elektromos polarizációja, az ára is nagyságrendekkel barátságosabb, mindössze 29,4 euro

infó:
http://www.onroad.hu/hir/vedelem-szemnek.html

megrendelhető:
http://www.raleri.com/catalog/index.php?language=en




_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.04. 08:38 
Hozzászólás jelentése
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.30. 22:03
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Bp
Pálesz írta:
FeFe*ST írta:
Birom az ilyen régi vs. új írásokat, nagyon jó kis teszt lett! (h5) És baromira egyet értek a szerzővel. :D

Én elég sokat mentem ezzel a 900rr-rel. Még a színe is ez, /ez a legszebbb szín/
Na mindegy, szóval egy kicsit lehúzza a régit, de igazságszerint ez egy nagyon jó motor. Alul valami iszinyat erő van benn, és a gázreakciója is jobb mint egy injektorosé. Itt nem kell visszaváltani, 6.-ba kis fordulaton is úgy megindul mint a szemét.
És tegyük hozzá, hogy ez a motor az egyik legtartósabb amit valaha legyártottak. Amivel szoktam menni, már 100e körül jár, és szinte szalon állapotó. Ugy vigyáznak rá mint a hímetojásra, soha semmi baja nem volt. Rendesen szervizelték, egyedül vezérműlánc lett rajt cserélve bőven 70 felett, pedig még as sem volt esedékes.
Szóval csak annyit, h megnézem én ezeket a modern ezreseket, hol mennek el mindenféle, rákültés nélkül 100000+ km-eket.

Na végre olvashatok egy olyan összehasonlítást ami "házon belül" állítja szembe a gépeket.
Nem mindig csak a piacon lévő konkurenciát veszik példának, hogy melyik milyen király vagy sz@r, megbizhatatlan stb.
Arról meg nem is beszélve hogy, attól függ az újságírónak éppen melyik márka áll közelebb a szívecsücskéhez, és annak alapján kozmetikázza a tényeket.

_________________
Albérletben élek, Gixxerrel járok, nincs macskám, és ne legyek kemény ?
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.04. 08:35 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Vagány nagyapáknak: két új H-D

két új vas a vevőspektrum két végét célozza:
1) a Sportster Fourty-Eight az olcsó kategóriás, Dark Custom széria soraiba
2) és az Ultra CVO változatával kapcsolatban az az érzésünk, csakis azon tehetős vásárlók miatt létezik, akik addig verték az asztalt, amíg feketében is kiadták az óriás túracruiser CVO változatát. Mindenesetre 999 darab fekete CVO Ultra fog készülni – mindegyik egyedi plakettet is kap majd CB-rádiója fölé – melyek javarésze valószínűsíthetően az Egyesült-Államokban fog elkelni.


_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.02.04. 00:41 
Hozzászólás jelentése
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.30. 20:51
Hozzászólások: 902
Tartózkodási hely: Seregélyes
FeFe*ST írta:
Birom az ilyen régi vs. új írásokat, nagyon jó kis teszt lett! (h5) És baromira egyet értek a szerzővel. :D

Én elég sokat mentem ezzel a 900rr-rel. Még a színe is ez, /ez a legszebbb szín/
Na mindegy, szóval egy kicsit lehúzza a régit, de igazságszerint ez egy nagyon jó motor. Alul valami iszinyat erő van benn, és a gázreakciója is jobb mint egy injektorosé. Itt nem kell visszaváltani, 6.-ba kis fordulaton is úgy megindul mint a szemét.
És tegyük hozzá, hogy ez a motor az egyik legtartósabb amit valaha legyártottak. Amivel szoktam menni, már 100e körül jár, és szinte szalon állapotó. Ugy vigyáznak rá mint a hímetojásra, soha semmi baja nem volt. Rendesen szervizelték, egyedül vezérműlánc lett rajt cserélve bőven 70 felett, pedig még as sem volt esedékes.
Szóval csak annyit, h megnézem én ezeket a modern ezreseket, hol mennek el mindenféle, rákültés nélkül 100000+ km-eket.

_________________
K6 1000
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 166  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron