Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 166  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2010.01.28. 08:21 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
a történelem 1 újabb darabja következik

Glen Curtiss hírnevet a repülés terén elért eredményeivel szerzett magának, pedig ő volt az első igazi motoros rekorder. 1878-ban született mérnök kerékpárok gyártásával kezdett foglalkozni 1900-ban, de a sors és ambíciói a motorizált kétkerekűek világába vitték az üttörő mérnököt. Első sebességi rekordját 1903-ban érte el a cége által gyártott és saját maga által vezetett 1000 köbcentis motorral...103 km/h volt ez a rekord

a cikk itt folytatódik:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.28. 08:15 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Idén rendezik az első motoros világkonferenciát

Kerekasztalukhoz jeles politikusokat, kutatókat, szakértőket hívnak meg Európából, Kanadából, az Egyesült Államokból és Ausztráliából egyaránt. Három fő csapásirány mentén szervezik programjaikat: környezettudatosság, technológia és biztonság. Persze minden mindennel összefügg, és ezt a "mindent" a motorosok igényeinek szemszögéből világítják majdan meg.

http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/01 ... ferenciat/

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 21:32 
Hozzászólás jelentése
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.05. 22:42
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Balaton
cseka írta:
Jó is, szép is, környezetbarát is,
csak azért imátkozz hogy nehogy elkapjon útközben egy kiadós eső mert agyon b@sz az áram :evil:
Vagy huzzál magad után 1 láncot mint a troli. :lol:
Amugy olyan a hangja mint a Nigh Krider-nek turbó üzemmódban. :D
Mi lessz a nagy kipuff gyártókkal 20-30 év mulva?

Megmondom őszintén, én undorodom ettől a villanymotoros fílingtől. Lehet régimódi vagyok, de egy motor az legyen belső égésű robbanómotoros Otto motor, forogjon benne a főtengely, dolgozzanak a dugattyúk meg a hajtókarok!!!
Az motor!! :evil: De ez??? :cry: A Föld benzin készlet elfogyása illetve a környezetkímélés miatt aláírom kell az alternatív megoldás, de én nagyon arra szavazok, illetve bízok benne, hogy a belső égésű robbanómotor marad, csak az üzemanyag nem benzin lesz, hanem mondjuk a hidrogén, amit már tesztelgettek is ha jól tudom... És szerencsére az "szinte" nem is környezetszennyező... Számomra egy brutális sor4 visításnál, vagy egy V2 röfögésnél szebb nem lehet... (h5) (h5) :D Ez a villanymotor meg egy rossz rémálom lenne nekem... :laught:

_________________
"The Ancestor which one created a School in 1985"
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 10:41 
Hozzászólás jelentése
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.08. 15:40
Hozzászólások: 6716
Tartózkodási hely: Baranya
cseka írta:
Jó is, szép is, környezetbarát is,
csak azért imátkozz hogy nehogy elkapjon útközben egy kiadós eső mert agyon b@sz az áram :evil:
Vagy huzzál magad után 1 láncot mint a troli. :lol:
Amugy olyan a hangja mint a Nigh Krider-nek turbó üzemmódban. :D
Mi lessz a nagy kipuff gyártókkal 20-30 év mulva?

:laught: ;)
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 10:14 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Stílusos retro ingázó

Az eladási statisztikák élén majd minden évben rendre a 125 köbcentiméteres, gazdaságos kismotorok végeznek. A modern technika helyett választhatjuk a stílusos kis kétkerekűeket is.


_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 10:12 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Terminátorként támadhat fel a Buell 1125R



Bár a Buellt megszüntették, a Magpul cég mégis az egyik halálraítélt modellből, az 1125R-ből készített egyedi stílusú gépet. A Ronin névre keresztelt gép mintha csak a jövőből érkezett volna, miközben a technika lassan a múlté. Annyi szent, hogy a jó öreg 1125 R egy olyan oldala mutatkozik meg, amit eddig nemigen láthattunk.

e témában 2 cikk is napvilágra került:

http://www.a5.hu/cikkek/72/38315.shtml

http://www.motorinfo.hu/bemutato/2010/0 ... n_a_buell/

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 10:10 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
cseka írta:
Jó is, szép is, környezetbarát is,
csak azért imátkozz hogy nehogy elkapjon útközben egy kiadós eső mert agyon b@sz az áram :evil:
Vagy huzzál magad után 1 láncot mint a troli. :lol:
Amugy olyan a hangja mint a Nigh Krider-nek turbó üzemmódban. :D
Mi lessz a nagy kipuff gyártókkal 20-30 év mulva?
:laught: ::grin: ::kackac:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.26. 18:16 
Hozzászólás jelentése
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.30. 22:03
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Bp
Jó is, szép is, környezetbarát is,
csak azért imátkozz hogy nehogy elkapjon útközben egy kiadós eső mert agyon b@sz az áram :evil:
Vagy huzzál magad után 1 láncot mint a troli. :lol:
Amugy olyan a hangja mint a Nigh Krider-nek turbó üzemmódban. :D
Mi lessz a nagy kipuff gyártókkal 20-30 év mulva?

_________________
Albérletben élek, Gixxerrel járok, nincs macskám, és ne legyek kemény ?
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.26. 09:43 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
A jövő elkezdődött: TTXGP

A zéróemissziós versenymotorok úrbéli hangjai igazán mély nyomot hagyhatnak az emberben- teljesen más, mint az eddig jól megszokott sornégyes hangok. Valahogy mindenki számára valószínűtlennek tűnik, hogy hamarosan egyre több elektromos üzemű motorkerékpár lehet jelen az utakon és a sportpályákon - a mellékelt videó bemutatja, hogy ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a verseny minden ízét elveszíti. Sőt, a TTXGP nem pusztán egy a sok motoros sportesemény közül - hanem, mérföldkő a technikai sportok történetében.

itt a cikk:


itt pedig a videó:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.26. 00:27 
Hozzászólás jelentése
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.08. 15:40
Hozzászólások: 6716
Tartózkodási hely: Baranya
Az egyetlen japán győztes
A japán autó- és motorgyártók legnagyobb problémája, hogy hiába szállítanak csúcstechnikát, a nemzetközileg elismert versenyeken ritkán avatnak japán bajnokot.



Cikk:
http://onroad.hu/cikk/az-egyetlen-japan-gyoztes.html
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.25. 08:14 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Utazzunk szappantartóban :D

A Honda ANF125i Innova már gyári állapotában sem egy benzintemető. Az aprócska, körváltós, injektoros ’huszonötösnek a gyár által megadott, és az élet által már oly' sokszor igazolt fogyasztása a két liter per száz kilométeres adat környéke, de ha a holland Allert Jacobs ráteszi burkolt kerékpárok gyártására szakosodott kezeit, és lássatok csodát mégis elég lesz neki ennek a fele is! 1,099 liter/100 km.


_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.22. 09:54 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Etralisták - autók vs. Motorok

Az extralisták csak úgy roskadoznak a hasznos vagy hasztalan, de változatosságot, személyre szabhatóságot hozó lehetőségektől... az autóiparban. De a motoroknál..? :(

itt a cikk:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.22. 09:53 
Hozzászólás jelentése
Site Admin Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.19. 16:21
Hozzászólások: 6645
Tartózkodási hely: Budapest, nyóóóc ker K6 GSX-R 1000
Formatervezési díjat nyert a Suzuki Gladius

A Suzuki tavaly mutatta be a SV650 utódát, a Gladiust, amely mind technikájában, mind formájában igen jól sikerült. Ez utóbbit most egy díj is alátámasztja, a Japan Industrial Design Promotion Organization (JIDPO) a motorok kategóriájában idén a Gladiusnak adta ugyanis az első helyezést.

infó:

_________________

Ismerd meg mindkét oldalt ahhoz, h JÓL dönthess de válaszd a JÓT ahhoz, h élhess...
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.21. 23:42 
Hozzászólás jelentése
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.08. 15:40
Hozzászólások: 6716
Tartózkodási hely: Baranya
FeFe!
Viccelnem csak szabad?! :dunno: :laught:

De most ::offtopic: ;)
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
HozzászólásElküldve: 2010.01.21. 19:25 
Hozzászólás jelentése
Fórum Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.05. 22:42
Hozzászólások: 625
Tartózkodási hely: Balaton
Anita írta:
Rudi írta:
Anita írta:
FeFe*ST írta:
Anita írta:
Szerintem ezen meg sem lepődött senki. Nagyon gáz!!!! Idén sem lesz jobb. Azt hallottam hogy a szalonok be sem rendelnek K10-es motorokat. Akár hová megyünk be a K8-ast sem tudják elpasszolni :( :heee:
A Full-Gasba jelenleg K7-es ezres gixxert is vehetsz 0 km-esen 2010-ben. No comment.
Sajnos ez nem csak országos jelenség, hanem világi helyzet, mivel, hogy a Suzuki áttér a kétévi modellfrissítésről a három évire, az nem a véletlen műve, hanem a nem eladott meglévő raktárkészleté... Ha jönne még újabb modell, ki venné meg a K7-8-at?
Senki...
:no:


Sajnos így van :( Annyira csalódtam mikor Tokyo-ban sem láttam K10-es motort a motorshown sem. Ez nagyon gáz :( Katalógust kellett vennem hogy megnézzem milyen lesz :(
Mikor lesz már vége ennek a sok sz...rnak... ^o) :evil: :(

2012


Szuper :x az sem most lesz
Remélem Rudi nem a mende-monda "világvégére" gondoltál. :laught: De ha bízunk látnoki képességeidben, akkor még mindig jobb mint ha 2015-öt mondtál volna.

_________________
"The Ancestor which one created a School in 1985"
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 166  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron