Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2007.09.17. 10:08 
Offline
az újdonságok között, ennek a Topiicnak az elindítása is a terveim között szerepelt, íme...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vendég 2007.09.17. 13:06-kor.
Vissza a tetejére
  
 
HozzászólásElküldve: 2006.01.18. 09:02 
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.10. 21:23
Hozzászólások: 1065
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom(Sárisáp)
Köszi Balagee!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.01.18. 03:38 
Műszaki Főtanácsadó, Mentor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.10. 23:57
Hozzászólások: 1449
Ja meg valami a kiuleshez (bocs nem ide valo de itt volt a kerdes)

A kiulesnek akkor van ertelme, ha minden mas is rendben van.
PL. emlexem egyszer palyan mentem egy R1-utan, ahol is a faszi vegig terden kanyarodott elottem. En meg most is zoldfulu vagyok, de hat meg akkor az voltam. Na az a faszi rendesen feltartott.

Egyszeruen arrol van szo, hogy oka kell hogy legyen a kiulesnek. Nem onmagaert van ez a dolog. Tehat a faszi az R1-en kurva latvanyosan motorozott, de szerintem bazira nem arra figyelt hogy gyorsan menjen. Akkor jo kiulni, ha valoban segit gyorsulni. Egyebkent meg csak bezavar.

_________________
Babetta forever!


Sponsored by: http://www.bikers13.hu | http://www.projektor.hu | http://www.tom-tech.hu
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.01.18. 02:09 
Műszaki Főtanácsadó, Mentor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.10. 23:57
Hozzászólások: 1449
Bérczi János írta:
Gondolom a sulyponttal függ össze.Nekem valahogy nem fekszik,igaz eddig csak 2 szezont mentem.1000-el.(elötte simson).Dőlök a motorral lábtarto lent és úgy gondolom,hogy ez így jó.Azt hallotam,hogy ha megcsúszik a motor jobban tudod korigálni ha kint vagy.


Ver egyszeru az oka.

A kanyarban motoros es a motor alkotta egysegre hato centrifugalis ero kifele repitene, ezt a gumival tartod vissza. A centrifugalis erot csokkentheted, ha a tapadasi ponton belulre (minel tobb) sulyt raksz. Minel beljebb es minel tobb sulyt, annal jobb. Igy kevesebb tapadas kell ugyanahhoz a sebesseghez. Vagy a rendelkezesre allo tapadashoz meg gyorsabban lehet menni. Ennyi.

A terd logatas az a kommersz motorosok eseteben eleinte inkabb latvany elem. Huuu leert a terdem kiraly vagyok. Kb ennyi.

Amugy ha rendes tempo van (meg jo gumi), akkor nem az a gond hogy mikor er mar le a terded, hanem hogy huzzad be mer allandoan leer :)

Azert van ertelme lerakni. A sulpont lejjebb kerul ami stabilitast ad, valamint lehet vele erzekelni a dontesi szoget jobban.

Esetleg az meg bejatszik, hogy ha rendesen lent van a terd, mintegy horgonyt kidobva segit a kanyarodasban. Mint a batman a filmben :) Viszont ezt sztem csak a profik hasznaljak rendesen... ha hasznaljak.

A megcsuszo motor korrigalasahoz egyeb dolgok kellenek. Pl megfeleloen kiulni. Meg nem beszarni, es helyesen cselekedni :D (pl nem a gazt hirtelen elvennni... mert ez az elso reakcio altalaban)

A belinkelt kepsorozat kozul az utolso a legjobb. Bar az igazi az lenne hogyha az utolso elotti donteshez kinyujtana magat ugy mint az utolson.

_________________
Babetta forever!


Sponsored by: http://www.bikers13.hu | http://www.projektor.hu | http://www.tom-tech.hu


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára balagee 2006.01.18. 03:27-kor.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.01.18. 00:15 
Fórum Tag Offline

Csatlakozott: 2005.08.24. 04:18
Hozzászólások: 1991
Oké. :D :D
Mindjárt elkezdem az Etka jógát :lol: és holnapra más színben fogom látni a világot.
Gondótam hogy azé akkora dráma nincs,csak tisztázni akartam magam a vádlottak padján.....jó védőbeszéd vót sztem. :D :D
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.01.17. 23:25 
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.10. 21:23
Hozzászólások: 1065
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom(Sárisáp)
Gondolom a sulyponttal függ össze.Nekem valahogy nem fekszik,igaz eddig csak 2 szezont mentem.1000-el.(elötte simson).Dőlök a motorral lábtarto lent és úgy gondolom,hogy ez így jó.Azt hallotam,hogy ha megcsúszik a motor jobban tudod korigálni ha kint vagy.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.01.17. 21:18 
Fórum Tag Offline
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.10. 21:23
Hozzászólások: 1065
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom(Sárisáp)
Üdv!Valaki felvilágosithatna,hogy miért jobb úgy venni a kanyart,hogy áthelyezed a testsúlyt és kirakod(le)rakod a térded?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2005.06.25. 16:37 
A legjobb motormosó a városban! Offline
Avatar

Csatlakozott: 2004.08.27. 00:56
Hozzászólások: 1851
Tartózkodási hely: Budapest, Újpest
Van amikor jóbban sül el, de tökre idegesít. Egyszer fel bírtam tenni harmadikba is, de akkor öcsém ült mögöttem és úgy könnyebb, na az király volt.

_________________
D I E A N O T H E R D A Y
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2005.06.25. 15:58 
the BIG BOSS Offline
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.28. 11:46
Hozzászólások: 2203
Tartózkodási hely: Brisbane, Australia ( Thx God! )
atika írta:
Az normális, hogy ha csúnyán teszem le egykerékről a gixxert, néha kidobja a kettest?


Sajnos normalis. Gixxer. :roll:

Ugy fordul ez elo gyakran, hogy valoszinuleg 1ben emeled fel es gyorsan akarod bevaltani 1bol 2be es nem akad be rendesen. Tessek magasabbra huzni 1ben es akkor van idod rendesen visszaengedni a gazt valtaskor es akkor majd beakad. :idea:

Sajnos csak elémeleti szamuraj vagyok, ahogy bevaltottam 2be, mar jott is lefele, mert bena vagyok (ez meg a kisgixxerrel volt, most is bena vagyok, csak nem igy csinalom) :?

_________________
Vezess, kovess, vagy allj felre!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron